Перейти до основного вмісту

Вакуумні пакети для горіхів


Горіхи сильно ціняться на міжнародному ринку за свої виняткові споживні якості. 
Горіхи - це дуже корисний продукт для нашого організму, це потужне джерело вітамінів: магнію, кальцію, заліза, калію, фосфору.
При розумово напруженій роботі горіхи є незамінними, вони підвищують активність роботи головного мозку, допомагають бути бадьорим.
Популярні види горіхів - це грецькі горіхи, волоські горіхи, мигдаль, фундук, фісташки, арахіс. Так мигдаль та фандук часто застосовується у кондитирському виробництві.

Горіхи проходять певний шлях від вирощування до надходження безпосередньо до кінцевого покупця.
Достиглі горіхи збираються, ретельно оброблюються самою передовою технікою, сортуються, калібруються, сушаться і пакуються вручну під вакуумом з додаванням інертного газу (азот/вуглекислий газ) у вакуумні пакети для збереження максимальної свіжості, обираються тільки ядра горіхів без дефектів.
Для вакуумного пакування горіхів у більшості випадків використовуюється вакуумний пакет товщиною 120 мікрон.

Процес упаковки у вакуумні пакети для горіхів виглядає наступним чином:
  • спочатку ядра горіхів засипаються у вакуумний пакет (часто це розмір вакуумного пакету 400 х 550 мм х 120 мкм);
  • далі вакуумний пакет розміщується у вакуумному пакувальнику;
  • у вакуумний пакет заводяться трубки пакувальника через які буде подаватися інертний газ;
  • кришка вакуумного пакувальника щільно закривається і починається процес вакуумації;
  • створюється вакуум всередині пакету;
  • припиняється всмоктування повітря;
  • створюється тиск інертним газом;
  • запаюється завантажувальний отвір вакуумного пакету;
  • після закінчення циклу вакуумації, який займає менше хвилини, автоматично підіймається кришка вакуумного пакувальника і оператор виймає вже готову упаковку з продуктом.
Стінки вакуумного пакету повністю обгортують ядра горіхів.
Запаковані у вакуумні пакети горіхи далі запечатуються у гофровані коробки, які потім пакуюються на палеті і готові для відправки від виробника до торгової мережі.



Так як наша компанія Ексіда вже багато років займається поставками вакуумних пакетів для продуктів, наші покупці впевненні у якості упаковки, яка повністю зберігає свіжість і смакові якості продуктів.
Існує декілька варіантів упаковки ядер грецьких горіхів - розфасовка горіхів у вакуумні пакети по 5 кг, 10 кг, 25 кг.

Вакуумна упаковка продуктів має багато переваг, насамперед, це зручність.
Також основним важливим фактором і перевагою вакуумних пакетів для продуктів є збереження органолептичних властивостей запакованого продукту, горіхів, тощо, збереження харчової цінності через те, що немає зіткнення продукту з повітрям.
Наші вакуумні пакети мають:
  • високу прозорість, тому запаковані в них продукти мають оптимальне естетичне представлення; 
  • високі бар`єрні властивості;
  • підходять для МГС пакування; 
  • стійкість до механічних пошкоджень; 
  • гарна зварюваність;
  • підходять до майже будь-яких вакуумних пакувальників.

Термін зберігання продуктів у вакуумі не безмежний. Для кожної групи товарів існує свій певний термін.
Термін зберігання горіхів у вакуумному пакеті для горіхів складає 2 роки і проставляється на упаковці, іноді можуть вказуватися  умови зберігання.

Як досвідчений постачальник вакуумних пакетів, ми пропонуємо високоякісну упаковку. Вакуумні пакети виготовляються у відповідності з індивідуальними вимогами замовника у відношенні розміру і товщини.
Використовуємо для виготовлення вакуумних пакетів багатошарові плівки РА/РЕ.
Ми співпрацюємо з партнерами зі всіх куточків країни, які зацікавлені у гарній якості вакуумних пакетів. 
Більш детальну інформацію про наші пропозиції і ціни дивіться будь-ласка у нас на сайті www.exida.ua.


  Всі права захищено www.exida.ua.





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Маркировочное оборудование, датирующее оборудование, термодатеры компании «Эксида»

Одним из наибольших достижений прошлого столетия стало широкое внедрение маркировки товаров во все сферы производства и торговли. На сегодняшний день маркировка может содержать огромное количество информации, начиная от времени и даты производства товара, его состава, конечного срока потребления, серийного номера, идентификатора партии и заканчивая местом, где был упакован товар, его штрих-кодом, условиями использования товара и прочими важными для потребителя данными. Современная маркировка подразумевает использование для предоставления потребителям информации о товаре сразу множества символов: букв, цифр, рисунков и эмблем. Маркировка может иметь вид знаков, нанесенных прямо на упаковку, или же быть оформленной в виде этикетки, ярлыка, бирки и т.п.  Датеры ручные, полуавтоматические Виды маркировочного оборудования Для нанесения маркировки используются разнообразное маркировочное оборудование , перечень которого для производителей, торговых предприятий и склад

Оборудование для маркировки готовой продукции

Маркировка готовой продукции обязательна во всем мире. Упаковка и следующая за ней маркировка являются заключительным этапом любого производства. Кроме того, маркировку сегодня широко используют современные предприятия торговли и логистические, складские компании. Она помогает таким предприятиям оптимизировать множество процессов, улучшить качество обслуживания, усовершенствовать учет товара и пр. Маркировка в виде текста, рисунков и различных условных обозначений призвана помочь потребителю идентифицировать товар и узнать о нем минимально необходимую информацию. Помимо даты производства продукции и сроков ее пригодности, это может быть номер партии, серийный номер, время выпуска или расфасовки товара, штрих-код, название компании-производителя, данные об импортере и прочая важная информация. Вне зависимости от конкретного содержания, профессиональная маркировка должна быть разборчивой и четкой, а также устойчивой к негативным внешним воздействиям, в том числе, к воздействию повыше

Термоусадочная пленка ПВХ и ПОФ разница

Компания «Exida» осуществляет серийный выпуск и реализацию различных видов фасовочно-упаковочного материала. В ассортименте мы предлагаем особенный тип термоусадочной продукции:  полиолефиновая пленка (ПОФ) и поливинилхлоридная пленка (ПВХ). Термоусадочная пленка – это универсальный, экологичный и качественный метод упаковывания, применяемый для многообразных по конфигурации и содержимому товаров, обеспечивающий не только представительный внешний вид, а и исполняющий защитную функцию от влияния внешних факторов. Термоусадочная пленка ПОФ Это такой тип пленки, структура которого состоит из трех- или пятислойного термоусадочного композита, имеет классификацию как (ПОФ) полиолефиновая термоусадочная пленка. Благодаря своим барьерным свойствам такая разновидность пленки применяется практически везде, где диапазон деятельности предприятия сосредоточена на упаковывании производимого продукта или изделия, а также в логистической сфере. Многослойная структура полиолефиновой пле